Kurser i faglig og personlig udvikling                                                   
Print siden

 

Kundeservice


God service skaber goodwill hos kunder.

Med den intense konkurrence, der er blandt leverandører, har kunder "frit valg på alle hylder". Lær hvordan god kundeservice kan påvirke kundens valg, uanset om det er detailforretning eller producentvirksomhed.

 

Facts om kurset Kundeservice

Målsætning

  • Forståelse for den enkelte kundes værdi for jeres virksomhed
  • Forstå vigtigheden af personlig service overfor alle kunder
  • At finde nye løsninger for at optimere jeres kundeservice

Indhold

 

Emnerne omhandler:

  • Hvad er service?
  • Hvordan personlig service styrker samarbejdet og giver teamspirit
  • Forskellige kundetyper
  • Hvem er vores "kunder" og hvilke forventninger har de?
  • Hvordan tiltrækker og fastholder vi lønsomme kunder?
  • Matching – hvordan opnår I den gode kontakt?
  • Kommunikation – verbal og nonverbal
  • Hvilke forventninger og krav har vi til hinanden?
  • Hvad er det for en forskel vi gerne vil gøre?
  • Hvordan opnår vi ansvar og arbejdsglæde?
  • Hvordan vendes utilfredse kunder?
  • Brug kundecases til nye serviceløsninger
  • Stresshåndtering
  • Ide- og meningsudveksling
  • Opfølgende kontrol om ønskede servicemål er opnået (optionalt)

Deltagere

Alle som ønsker at forbedre deres service

 

Varighed

2 dage fra kl. 9.00 – 16.00
Kan efter ønske tilrettelægges som et 1 dags kursus

Kurset veksler mellem korte teoretiske oplæg og diskussion, baseret på deltagernes egne erfaringer. Der indgår cases, som tager udgangspunkt i deltagernes hverdag

 

Sted

Hos jer eller i lejede lokaler

 

Pris

Se prislisten på forsiden

 

Jansler Booking |  Åboulevard 48 |  2200 København N
Copyright 2007 © Jansler Booking  Forside  |  Personlig Udvikling  |  IT  |  Jobmesser_Events  |  Kontakt